search-tražilica bilo čega

Prilagođeno pretraživanje

Popular Posts

May 1, 2013

Piramide u Visokom III dio

Ono iz prošlog dijela nije baš simpatično.Ali tako je gospođa sanjala.To nije sve.Donijela mi je sliku u stiku,da presnimim što je njen sin nacrtao.Kaže da je to tako bilo u snu.I meni je to bilo smiješno,ali kada sam vidio sliku ,malo sam se uozbiljio,to ima nekog smisla.Pogotovo što je ovo crtano prije bar tri godine.Te nekakva rupa u sredini ,gdje je voda neka otišla ,pa je to kao veza s morem.


Dobro,stariji ljudi pričaju da je nekada ovdje bilo more ,jer ima dokaza za to.Na primjer bili su vinogradi,po njima se i sada zovu neke šume,naselja i njive.Zatim su pronađene halke ,gdje su se vezali čamci ili brodovi.To je bilo u brdima kao što je mjesto Konđilo itd.Slika će vam se svidjeti,pa je prokomentarišite. Sve mi je vezano za grad Visoko,pa ću objaviti još nekoliko fotografija koje su iz moje privatne arhive.

Tu je i jedna slika od jesenas,grad Visoki,dokle su došli radovi.Neki kažu iskopali ste, šta sada,ko će to očuvati da ne propadne?

Zato sam i fotografisao,a dalje šta bude. Inače,prilaz gradu Visoki je odličan,asfalt do podnožja,i dalje staze utabane i na cik cak.Imaju i klupe ko se umorio da sjedne,u blizini ljeti imaju i kafići a i ćevapčići ko je ogladnio i sve drugo što ide uz to.Visoko je uvijek bilo gostoprimljivo. Na jednoj fotografiji se vidi dio visočke doline koja je fotografisana sa vrha Visočice ,dok je sam grad fotografisan sa jednog obližnjeg brda iznad grada, koje se zove Paljika.



Grad Visoki fotografisan novembra 2008.g.Ima dosta posjetilaca svaki dan. Dio općine Visoko,fotografisano u pravcu Zenice. Piramida Mjeseca prije radova foto dijela grada Visokog Slika sna jedne gospođe iz Visokog,kako je u snu vidjela  piramide

10.08.2009.g.

No comments:

Post a Comment